KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR!

  06 Aralık 2021

Bilişim Teknolojileri derslerimizde öncü uygulamalarımızdan Bilişim Garajı’nın yarı kodlama etkinliklerinde 2. Sınıf öğrencilerimiz, bir problem durumunu balık kılçığı tekniği ile analiz etme becerisine yönelik çalışmalar gerçekleştirdiler. Ardından beyin fırtınası yöntemiyle probleme yönelik birden fazla çözüm üretip en uygun olanını seçme adımını deneyimlediler.  Gelinen aşama neticesinde akış şeması sembollerini kullanarak seçtiği çözümü adım adım planlama sürecini içselleştirdiler.  Yarı kodlama uygulamalarımızla öğrencilerimiz, sunulan problemin analizini yapmak, probleme yönelik alternatif çözümler üretmek, optimum çözümü seçmek ve son olarak seçilen çözümün adım adım kağıt üzerinde planlanması  yazılım geliştirme sürecinde kodlama öncesinde yapılması gereken gerçek adımları öğretmenlerinin rehberliğiyle deneyimleme fırsatı elde ettiler. Bilgisayar başında doğrudan kod yazmak yerine bugün “unplugged” olarak ifade edilen yöntemle kodlama öncesi aşamaları öğrenen öğrencilerimizle yarı kodlama etkinliklerimizde hem eğleniyor hem de kodlama eğitiminin temel sürecini içselleştirmelerini sağlıyoruz.


KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR! KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR! KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR! KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR! KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR!